Sunday, April 21, 2013

DAP SUDAH BERTAUBAT PKR AKAN DITINGGALKAN - PULAU PINANG

RUMAHTANGGA PR RETAK

hampa semua nak tau dak, dalam PR yang ada 3 parti tu dah nak jadi 2 parti ja. sebelum ni kita semua tau yg DAPig ni sokong gila PKRace ni, alih-alih PRU 13 nak dekat DAPig jadi gila. kononya depa xdapat guna lambang BATANG Roket (bukan BATANG Lim tau ), Lim Kit Piang cakap ROS punya kerja la ni. Habis tu DAPig ni guna la Lambang Bulan di Semenanjung dan lambag PKRace di Sabah dan Sarawak. Sengat rasa pelik dan lawak bila Lim Kit Piang riau (Menangis), dia siap cakap ni kali pertama dalam hidup dia, DAPig xboleh guna Lambang BATANG roket. huhuhuhu rujuk sini http://sedakasejahtera.blogspot.com/2013/04/terkini-muktamad-calon-dap-bertanding.html .  Sengat rasa la kan, orang yang xsunat ni suka belakon la kot noh. hampa tengok gambaq kat bawah ni, hanya Lim Kit Piang ja riau yang sebelah dia tu senyum ja. hahahaha.



 DUN SG. ACHEH PENENTU SIAPA MAKANAN DAPig

Tudia PAS dan PKRace rebut kerusi DUN SG. ACHEH, termasuk penyandang Datuk Mahmud Zakaria dari BARISAN NASIONAL(BN). Kalau la Sengat kena pilih CheguBard dengan Ust Yusni Md Piah, dah tentu pilih Ust Yus, law pun dia 'Calon Payung Terjun". Lani kita semua pakat tunggu noh, sapa yang jadi mangsa DAPig. Sengat rasa ni semua keja DAPig tau, berlakon pakai Lambang PAS sebab nak tarik undi penyokong PAS. law depa pilih CheguBard nanti PAS rasa apa pulak, dah la guna lambang PAS pastu xpilih PAS. Ni susah ni, duk dalam satu pakatan tapi matlamat parti tu lain-lain. cuma cara ja sama, dengaq kata nak p PUTRAJAYA sampai ka??????.




1 comment:

  1. saya mengucapkan banyak terimakasih kepada KI HADAK yang telah menolong saya dalam kesulitan,ini tidak pernah terfikirkan dari benak saya kalau nomor yang saya pasang bisa tembus dan ALHAMDULILLAH kini saya sekeluarga sudah bisa melunasi semua hutang2 kami,sebenarnya saya bukan penggemar togel tapi apa boleh buat kondisi yang tidak memunkinkan dan akhirnya saya minta tolong sama KI HADAK dan dengan senang hati beliau mau membantu saya..,ALHAMDULIL LAH nomor yang dikasi KI semuanya bener2 terbukti tembus dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur,jangan anda takut untuk menhubungiya jika anda ingin mendapatkan nomor yang betul2 tembus seperti saya,silahkan hubungi KI HADAK DI 085=259=457=111 ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinya dan perlu anda ketahui kalau banyak dukun yang tercantum dalam internet,itu jangan dipercaya kalau bukan nama KI HADAK

    ReplyDelete