Sunday, November 25, 2012

DAP JUARA LAGU POLITIK



Puas kita tengok DSAI lenggang kangkong lagu nyanyian MGR, puas kita dengar DSAI menyanyi lagu madu dan racun, nyanyi lagu AZIZAH di Jakarta dan puas kita tengok DSAI jadi sarkas politik.

Kini dia dilihat tidak diterima oleh akar umbi PAS sebagai layak jadi PM.

Namun DAP selaku parti yg hebat mengurus kebodohan PKR terus mendesak bahwa DSAI adalah PM kerana mereka mahu kawal DSAI. Orang yg paling tahu hal DSAI ialah Karpal. Kini DAP sudah tahu tembelang PAS. Mereka bukannya bahlol dengan melupakan kenyataan YB Mansor tentang taktik mahu lumpuhkan DAP. Kali ini DAP akan pastikan mereka dapat cukup kerusi dan mereka dilihat lebih ceria dan cekap mengurus dana dan jentera.

"PKR di gunakan utk promosi dan PAS digunakan utk kumpul dana rakyat"

Dalam percaturan ini advantage banyak memihak pada DAP.

Namun DAP masih risau dengan keutuhan UMNO dan kesetiaan rakan dlm BN. Itu sebabnya mereka masih guna buruh politik PKR utk lemahkan UMNO dulu, tapi nampak nya semakin menjadi sukar.

Dasar ekonomi semakin nampak kukuh dan keharmonian di bawah BN semakin mantap. Pada waktu yg sama akhibat suka menyanyi dan lirik-lirik yg tak popular PAKATAN menjadi semakin lemah dan masing masing sudah ada syak wasangka dan ternyata perbalahan mereka ternyata akan rugikan rakyat.

Justru PRU13 ini adalah penamat kepada permainan politik Putrajaya yg akan di semadikan dlm sejarah politik jalanan pembangkang. Ia juga nampak agak payah utk DSAI mengurus helah politik PAS dan DAP kerana mereka juga kenal siapa DSAI sebenarnya waktu di dalam UMNO dan kini dlm PKR.

"Mereka bukannya bangang bila lihat satu persatu orang kanan PKR tinggalkan kedudukan penting"

1 comment:

  1. saya mengucapkan banyak terimakasih kepada KI HADAK yang telah menolong saya dalam kesulitan,ini tidak pernah terfikirkan dari benak saya kalau nomor yang saya pasang bisa tembus dan ALHAMDULILLAH kini saya sekeluarga sudah bisa melunasi semua hutang2 kami,sebenarnya saya bukan penggemar togel tapi apa boleh buat kondisi yang tidak memunkinkan dan akhirnya saya minta tolong sama KI HADAK dan dengan senang hati beliau mau membantu saya..,ALHAMDULIL LAH nomor yang dikasi KI semuanya bener2 terbukti tembus dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur,jangan anda takut untuk menhubungiya jika anda ingin mendapatkan nomor yang betul2 tembus seperti saya,silahkan hubungi KI HADAK DI 085=259=457=111 ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinya dan perlu anda ketahui kalau banyak dukun yang tercantum dalam internet,itu jangan dipercaya kalau bukan nama KI HADAK

    ReplyDelete