Thursday, March 3, 2011

CERITA UMMI HAFILDA

                                             

                                                    SIAPA UH?

Wanita ini ialah adik kepada YB Azmin Ali. Siapa pula AA ini? Ia budak Ulu Klang dan masa di Amerika ia aktivis dan bila selesai belajar balik bekerja dengan DSAI di MOF sebagai setiausaha sulit kanan. Semua orang koperat kenal siapa AA. Dia adalah anak malaysia yang menghina Tun M sewaktu Tun menjalani pemeriksaan kesihatan di luarnegara..Isterinya yang comel ialah Samsidar. Samsidar memang cukup feminine kata mereka yang kenal secara dekat dengan samsidar tapi cerdik dan pintar orang nya. Sama seperti AA.

Hari ini AA ibarat isi dengan kuku dgn AI (Anwar Ibrahim), AA dan AI memiliki keakraban yang menakjubkan. Mungkin keserasian ini hasil dari semangat bekerja, mungkin serasi dalam perjuangan dan banyak lagi sebab yang boleh di sebut yang boleh cetuskan keserasian.Bagitulah hebatnya AAAI. Si UH ini adalah dari keluarga yang baik dan berbakat.Dia ada abang nama azman,dan adik Azwan Ali pengacara TV yang hebat. Ringkasnya keluarga arwah pak ali ini memang popular dan bukanlah dari keluarga yang susah.



                                                   CERITANYA?
UH dalam siri BONGKAR sewaktu kempen di MERLIMAU menceritakan beberapa hal. Dia bersumpah di hadapan khalayak bahwa apa yang di ceritakan adalah benar. Dia cukup insaf akan natijah kepada pengucapannya dan ia lakukan semua ini untuk menyelamatkan rakyat dari di nodai dan di tipu oleh manusia bernama ANWAR IBRAHIM.Dia guna nama DAJJAL dan nama ini di tujukan kepada AI.

                                                     CERITA 1
ISTERI AZMIN menjalin hubungan intim dengan AI.Isteri orang dengan suami orang.isteri seorang setiausaha MENTERI dengan suami seorang doktor. AI ketika itu menteri kewangan dan TPM yang semakin hampir jadi PM. UH bercerita bagaimana beliau memiliki bukti hubungan intim ini dan penglibatan nallakarupan dalam menyusun atur pertemuan di TIVOLI VILLA.Setiap rabu jam 5 hingga 7.30 mlm Samsidar akan di jemput di bangsar dan di eskotkan ke villa ini.Yang melukakan UH ialah perkara ini ada dalam pengetahuan AA.

                                                     CERITA 2

Kekayaan yang dimiliki oleh Samsidar dan Azmin adalah luarbiasa. BERJUTA JUTAAN jumlah nya.Ini adalah habuan yang di beri oleh seorang menteri kewangan kepada lakibini ini untuk puaskan nafsu.Wow untuk seorang perempuan mahaljuga kalau kepuasan nafsunya perlu di beri jutaan ringgit.Ini macam cerita INDICENT PROPOSAL. Sanggup kah kita gadai isteri untuk mengejar impian dunia? Bermaruahkah kita jika kuasa yang ada di gunakan untuk memuaskan nafsu dengan isteri orang? Adilkah kita jika duit rakyat di gunakan untuk menyimpan rahsia kelakuan sumbang dua tiga kerat manusia? Apakah kita patut sanjung orang yang memalukan ugama?mereka ini masih hidup dan hari ini di beri penghormatan sebagai wakil rakyat.

                                                    CERITA 3
Penderaan yang di lalui oleh UH. wanita ini yang di dera oleh AI ketika itu berumur 28 tahun. Apabila dia mula memperjuangkan kebenaran dia telah di tangkap dan di kurung.Ini adalah arahan AI. Dia dipaksa di seksa untuk membuat pengakuan dan di minta tarik balik segala dakwaan yang di tulis oleh UH. Rupa-rupanya ada juga di waktu itu penderaan wanita dan mengeksploitasi wanita oleh regim AI

                                                    NATIJAHNYA?
Natijahnya kepada cerita UH,janganlah sesiapa mengambil mudah.Jangan kerana taksub dengan AI kita menyingkir pendedahan UH dengan mudah.Kita tahu bahwa nallakarupan juga ada rahsia AI dan mereka semua tunggu masa untuk dedah dan ramai lagi yang tunggu waktu untuk dedah tapi mereka menunggu kerana perbicaraan liwat ini pun sebahagian yang mereka mengetahuinya.

Bagus pendedahan yang di buat oleh UH dan harus di bukukan.Jika kita mahu maju dengan budaya yang baik kita harus lenyapkan segera orang orang yang menjadi pengotor rakyat dan jika ada pendedahan terbuka yang di buat oleh mana mana pihak kita jangan biarkan ianya dengan mudah.Ambil tindakan dan bicarakan ia.

UH kata dia ada dokumen mengenai jumlah kekayaan luarbiasa Samsidar.UH ada sebut azmin waktu pertandingan UMNO masa AI lawan Gafar duit yang di simpan azmin seperti biskut banyaknya.Rakyat marhain mahu perkara ini di siasat jika mahu keadilan.Jika apa yang di sebut oleh UH di anggap GILA maka harap pihak penganjur jangan biarkan perempuan ini berceramah lagi.Tapi jika UH sedia menghadapi keadilan KITA DESAK PIHAK BERKUASA LAKSANAKAN KEADILAN kerana rakyat dan kerana ugama dan kerana maruah bangsa!!!

No comments:

Post a Comment