Tuesday, March 15, 2011

DSAI MAHU JADI PM KE 7 ?

Di mana saja ceramah dan di mana jua penulisan ternyata  DSAI di sebut sebut sebagai PM yang ke 7.DSAI pun tidak nafi dan memang pernah buat pengakuan.
Anwar impikan jawatan PM Malaysia..




Keinginan ini ternyata lebih kukuh apabila ada rancangan 16 september.Kes September ini seperti perampasan kuasa poilitik yang di dalangi Dsai.PAS, DAP dan konco konco PKR melihat drama september ini sememang nya di lakonkan secara betul betul sehingga tiada keraguan langsung di kalangan pemimpin tertinggi parti.

Bagi PAS kenapa perlu dia ragui Dsai kerana mereka dari awal lagi percaya pada kebenaran dan kebenaran itu memang ada pada anwar.Bagi DAP peluang anwar memang cerah kerana dia pernah di tempatkan pejabat berdekatan dengan PM,lagi pun DAP sekadar jadi TIMBALAN PM pun kira ok dah.

Apabila ternyata rancangan rakus DSAI gagal maka DSAI tersipu sipu ubah tajuk kepada soal ekonomi.Konco konco PKR yang sedikit alim mula merasakan mereka tertipu dan mereka lihat kepalsuan.Justru ramai yang keluar dari PKR.Pada ketika konco konco PKR keluar parti timbul soalan kenapa PAS dan DAP diam?    

DAPig mainan ANU-WAR!!!!

                                PERTAMA

DSAI adalah yang paling layak di antara pemimpin yang ada. Dia boleh kemudi negara ini kerana dia faham segala ruang dan celah yang ada di negara ini. Dia memang pakar dan bijak dalam memujuk pemimpin dunia samaada lelaki atau perempuan untuk sokong dia.Dia akan dapat bantuan amerika,hadi dan kit siang belum tentu. Maklumlah, hendak mengurus negara yang sedang maju bukan mudah

Dia ada segalanya termasuk dalam hal hal yang pemimpin sebelum ini tidak lakukan. Contoh,jika mahu berputar,dia raja segala putar,kalau mahu kepuasan dia boleh uruskan apa jua kepuasan, samaada harta, jiwa, nafsu depan belakang.Pendekkan alasan, DSAI memang layak di kalangan yang ada.PAS yang berjuang demi keadilan dan kebenaran juga terpaksa menyimpan rahsia penipuan ini demi kuasa dan demi dendam pada UMNO. PAS tahu bahawa politik mereka telah di cemari anwar tetapi.kenapa mereka masih menyimpan dan menyokong segala yang di lakukan oleh DSAI.KERANA KUASA BUKAN KERANA UGAMA.PAS juga sudah di terlingkupkan oleh DSAI.

                                  KEDUA

Jika DSAI disabitkan kesalahan dan dimasukkan kepenjara maka soalannya adakah DAP setuju kalau PAS jadi PM?adakah rakyat,pelabur,akan bangga dan menyokong apa jua polisi yang mahu di ketengahkan oleh PM baru?Atau adakah PAS dan DAP setuju Tan Sri Khalid jadi PM atau azmin jadi Pm?Ini memang menarik bagi politik yang pemersatuan nya longgar.Jika kecoh maka adakah malaysia SELAMAT? Sebenarnya gejala selamatkan malaysia ini adalah untuk nyah kan anasir anasir seperti Dsai kerana laluan nya memang akan buat negara tergadai MUDAH

                                KETIGA

PULUHAN TAHUN Dsai menunggu untuk jadi NO 1. Dia bagitau yang dia masih tunggu walau pun di tumbuk,di londeh,di penjara,dia masih tunggu.Walau pun dia balon staff dia,walau pun dia diam bila ummi kata samsidar sudah ada penyedap kedua,kerana geram geram,dia masih tunggu.Ini sama macam GADDAFI.Berapa lama dia tunggu.Tapi bila Gaddafi dapat kuasa dia tak mahu lepas lagi.Baginilah yang bakal akan berlaku bila Anwar jadi PM.Dia sampai mampus tak akan bagi kuasa kerana kuasa inilah yang dia tunggu sekian lama dan sekian sengsara.Maka kita akan lihat jika gaddafi tembak orang orang yang melawan nya yang menyuruh nya letak jawatan,tidak mungkinkah anwar juga akan lakukan perkara yang sama bila waktu nya tiba?

TIGA perkara di atas terletak semuanya di tangan rakyat.Rakyat lah yang akan bahgia dan rakyat yang akan menderita.Harapan kita yang mahukan keamanan,berhati hati bila ada peluang membuat pilihan.

No comments:

Post a Comment