Wednesday, March 23, 2011

SEX,SEX,SEXY

DSAI buat laporan polis. Dia nafi yang DIA adalah lelaki yang terlibat dalam aksi sex yang di hebohkan. Wan Azizah pula naik bingong. Dia kata dulu DSAI dikaitkan dengan lelaki tapi kali ini dengan perempuan pula. Ada yang kata, kenapa hal adengan sex DSAI terburu-buru buat laporan polis tapi bila kes Saiful suka sangat TANGGUH. Ada juga yang kata ini perbuatan BN. Semua teka teki ini semakin menjadi bahan bicara semua lapisan masyarakat.YANG PANAS IALAH  DATO "T"

Ada yang tanya adakah Dato ini melayu,cina ,india atau arab,atau jepun? Dato ini yang jelas adalah manusia. Ia bukan makhluk halus sebab dia ada datukship dan pandai tulis dalam facebook. Dia pun ada otak punya datuk. Dia ada strategi. Dia nampaknya bersungguh untuk teruskan ceritanya dalam bab kedua. Ianya adalah bab membentuk suruhanjaya menyiasat adengan sex. Kita sebut saja SURUHANJAYA SEX. Negara ini tidak jadi hal kalau wujud suruhanjaya. Lagi pun seronok juga kalau kita ada kepelbagaian dalam suruhanjaya.


ADAKAH INI DRAMA DSAI


Kita yang belum tengok adengan SEX 2011 ini, kita hanya mampu buat imaginasi.Jika benar,maka hebat juga wakil rakyat kita. Ada yang kata mana mungkin DSAI yang jadi TIGER sebab perut DSAI tak buncit. Wan Azizah pun terus tunjuk yang perut DSAI tak buncit. Nampaknya isteri DSAI bagi sokongan yang perut dsai tak buncit tapi untuk MEMBUNCITKAN rasa nya DSAI masih mampu.

Ada juga yang kata,mungkin kah ini rancangan DSAI untuk mengalihkan isu yang semakin hampir di ketahui siapa itu "Y". Apa pun dsai ini memang hebat orangnya,dia akan di kenali dalam sejarah politik tanah air sebagai pemimpin yang SERBA BOLEH.


BAHAN BUKTI KES SAIFUL

Makhamah hari ini merumuskan bahwa bahan bukti seperti berus gigi,rambut adalah di terima sebagai bahan keterangan.Maka semakin dekatlah kita kepada mengetahui lelaki Y dan tidak lama lagi,bila polis buat siasatan,kita juga akan dapat lihat wajah kejantanan lelaki T.Bila makhamah buat keputusan,seumpama ini anwar akan bantah dengan pelbagai alasan,skrip drama nya bertukar menjadi skrip balon institusi.


MANA BEST SAIFUL ATAU NYONYA?

Pesan kawan,kalau kita ada AFFAIR dengan seseorang,kita tak perlu malu sangat dekat bini atau anak anak.Bini kita boleh pujuk,anak anak kita shut up saja.Yang paling kita malu ialah Mak dan Pak mentua.Gamaknya anwar kalau kita tanya dia adakah dia malu,apakah jawapan dia kepada kita?

Kita nak tanya,mana satu yang best?solo band ka atau dual band?walau apa pun ,lately ini peristiwa politik kita semakin colourful dan di anggap semakin keruh akhibat dari cerita cerita yang KOTOR dan cerita cerita ini kalau tak di bawa oleh DSAI ini kita yang punya budaya baik dan jernih tidak akan terjerumus untuk berbual bahasa yang busuk.Dsai bertanggung jawab dalam membawa politik busuk ke tanah air ini.Dia lah yang memulakan segalanya.Bila dia join UMNO,kita lihat badan politik ini  jadi kelam kabut,dia rosakkan imej dan rosak kan minda pejuang melayu.Sekarang dia mengerang kemaruk kuasa di luar,dan dia terus memaki hamun umno.Dia apa peduli,dia apa kisah,dia apa nak malu kerana demi kuasa dia akan teruskan politik busuk nya dengan meracuni semua minda baik yang muda mau pun yang tua.

No comments:

Post a Comment