Thursday, October 14, 2010

PILIHAN RAYA KECIL DUN GALAS DAN BATU SAPI

GALAS dan BATU SAPI, antara PAS dan PKR. Mereka akan berhadapan dengan BN. PAS sama ada meletakkan calon orang asli Gua Musang atau tidak itu tak jadi hal asalkan dia warganegara cukuplah. PKR pula awal-awal dah declare yang kerusi Parlimen di sandakan ituasalnya hak PKR maka PKR akan rebut jawatan.
 

Keputusan DUN Galas semasa PRU-12.. mungkinkah ada keajaiban pada PRK ni?

Kasihan mendiang Edmund, belum lagi dikembumi PKR dah buat pengumuman yang itu adalah tempat untuk mereka lawan. Apa punya kemaruk kuasa PKR ni!!! Kalau ya pun takkan la tak boleh sabar sikit. Bagilah mendiang dikebumikan dulu. Sepatutnya jika PKR bersopan, ziarahlah mendiang dulu. Walau apa pun BN tetap menanti kehadiran panglima PKR di Batu Sapi.
 
Takziah kepada keluarga mendiang Edmund. Jasamu tetap dikenang
BN tentu akan terima tetamunya yang dah lama dia nantikan. Jika dia datang dengan berpantun maka BN jawab pantunnya tapi jika dia datang dengan cara yang dianggap kurang beradat maka orang Sandakan bersedia untuk usirnya dengan cara dan adat orang Sabah menghalau tetamu biadab. BN kali ini akan lawan habis habisan di Galas dan di Batu Sapi.

Nampaknya perang sudah bermula dan akan berterusan sampai PRU-13. Selepas PRK kita nanti saksikan Kenyalang Gempur dan lepas itu insya allah BN akan talqinkan DAP musuh yang memang DURHAKA pada raja dan agama. BN telah siap untuk bagi DAP satu pengajaran bahawa jangan hina Melayu dan jangan pengaruh Melayu untuk jadikan pemimpin mereka berkuasa.

Melayu Malaysia masih boleh berfikir, Melayu Malaysia masih berhati-hati, Melayu Malaysia tahu mereka telah lakukan kesilapan untuk memebri ruang bagi Cina DAP naik tochang. DAP yang sentiasa cabar Melayu akan bertemu dengan Melayu apabila waktunya tiba. DAP kena tahu yang kali ini Melayu akan talqinkan DAP dan akan mengkafankan PKR parti Talibarut yang tak kenal malu dan tak bawak faedah bagi orang Melayu. Tentu rakyat khasnya Melayu menanti waktu.

Lihat saja pemimpin UMNO bawah Najib yang ke sana ke sini mahu sungguh-sungguh bagi negara ini maju dan Najib akui kelemahan perlu dibaiki dan beliau jelas sedang lakukan. Tapi si DAP ni dengan budaya yang dianggap lebih JEBON dari monyet cuba menghuru hara negara ini selepas keputusan 2008. Depa ingat Melayu ni sebgitu mudah untuk menggodai macam PKR yang menggadai macam PKR yang menggadai ***tot dan PAS yang suka melePAS. kita tak sabar nantikan waktunya.

No comments:

Post a Comment