Monday, October 11, 2010

RAHIMI vs LATHEEFA (ANWAR AL-JUBURI)

Kenapa tidak ada orang yang tanya DAP apakah pendirian mereka mengenai kecohnya hal DSAI? kenapa tak ada pakar peguam dari DAP tolong leraikan kemelut RAHIMI & LATHEFFA? kasihan dibiarkan PKR termenung dan naik malu mengenai apa yang berlaku pada DSAI. Cuba baca paper mingguan hari ini. Teliti kenyataan Rahimi. dia kata dia dapat rasakan bagaimana DSAI tanganya menggeletar dan mukanya pucat.

Ini satu saat yang cukup cantik.... Sebab DSAI dalam ceramahnya selalu kata dia ditumbuk dia dilondeh tapi hal dia pucat dan menggeletar dia lupa nak cerita sehingga Rahimi bagitau. Rahimi juga kata yang Latheffa bertubi-tubi buat sesuatu yang bercanggah dengan soal aqodah dan mahu langgar dasar KEBENARAN.


Waktu ni mana paginya penasihat agama dari PAS dan mana pula kumpulan peguam DAP? Mungkin bila mereka dah tahu kebenaran mereka mula berundur perlahan -lahan. Kita cabar DAP dan kita cabar PAS kalau betul merka pejuang dan kalau betul mereka berpegang pada kebenaran maka bangkitlah dan bantulah DSAI yang sedang menyepi entah bersembunyi di EMBASSY mana kita pun tak tahu.

Pendedahan-pendedahan semia dibuat oleh orang-orang yang dekat sekali dengan Anwar. Pertama kita lihat bagaimana PKR SDN BHD mahu dibentuk dengan melibatkan keluarganya Azmin sebagai kudanya. Yang dedah dan yang kena balon ialah segala yang sulit (PEMBANTU SULIT, SETIAUSAHA SULIT,  BANCUH KOPI SULIT, TUKANG JAHIT SULIT dan semya yang sulit-sulit belaka.

Tahukah kita hampir 10 tahun kita dah belajar istilah LIWAT, SODOMY, BALON, BELAKANG. Ini semua siapa yang mula buat cerita? Masa DSAI didalam di Sungai Buluh kita rakyat harap hal ini selesai. Tapi bila dia keluat ada lagi sumbangan macam PART2. Yang lebih hebat dari PART1. Kita yang semakin berusia ni rasa tersipu dan malu kerna DSAI ini semakin hari sudah mula memahat sejarah sebagai RAJA LIWAT atau LIWAT KING semacam LAWAK KING.

Kita mohonlah pakar PAS dan DAP tolong bantulah DSAI yang sedang menyepi dan sedang dilambung derita. Barulah Pakatan namanya. Buatlah ceramah dan buatlah penjelasan tentang R & L.. Rakyat pun sedang menanti bagaimana penyudah cerita. DSAI pula janganlah dok tangguh-tangguh lagi kot-kot apa lagi yang nak datang tak tahu lak.

No comments:

Post a Comment