Tuesday, November 30, 2010

HAPRAK PKR!!!...... LAKNAT PKR!!!!

SEDIH... Sultan Selangor murka kepada individu Islam yang sendiri nak MENJAHANAMKAN agama dan bangsanya sendiri.

Azmin ikrar akan teruskan usaha hapuskan ketuanan Melayu. Wakil PKR masa kongres yang bangsa India terjemah ayat Al-Quran dengan sewenang-wenang sehingga makna asal jauh tersimpang. Pakar Islam kata Allah LAKNAT mereka yang buat demikian. Dulu mereka mahu mainkan kalimah sekarang mereka cuba mainkan ayat Allah.

Ini dibuat dihadapan puluhan wakil Islam yang hadir waktu konvensyen PKR. Mereka sama ada tidur waktu itu atau mengangguk-angguk saja. NAH!!!! Sultan Selangor pun sedih kerana ada cubaan hak Melayu mahu dihapuskan. Sultan juga murka kerna kita yang Islam tidak lakukan sesuatu untuk memberi isyarat bahawa merka yang cuba mempolitikkan ayat Allah adalah semua ini menguntungkan siapa?

Tentu sekali DAP kerana DSAI dah ikrar untuk kali pertama Cina akan jadi TPM. Apa lagi Bro KIT kita naik la setakuk. Malangnya lebai Nik kita pula tak dengar cerita nak jadi apa.. Nampak sah DAP lebih untung dan DSAI secara peribadi akan dapat kuasa. Mungkin ini yang buat Azizah kata DSAI ini istimewa. Nik Aziz kelam kabut setuju dengan kenyataan Azizah.

Nik kata DSAI ini dilanyak UMNO dan dia seorang yang sabar menghadapi dugaan. Begini sekali gelagat politik sasau yang diajar oleh DSAI. Politik ini sudah melampaui batas kesabaran Melayu. Kerana undi, kerana rakus, ternyata secara terangan DSAI dan Azmin menjual maruah bangsa. Patut mereka ini dihalau saja dari negara Melayu kalau mahu sangat Melayu dilenyapkan dibumi ini.

Dulu Ayah Pi di dakwa membawa ajaran agama sesat tapi kini Anwar Pin pula bawa ajaran politik sesat. Kerajaan tak perlu risau dengan makluk yang sangka dia macam SIVAJI THE BOSS. Makluk ini memang makhluk perosak. selangor yang dulu dah disebut maju kini jadi Medan Cacamarba. Ramai yang ketawa dengan rakyat di Selangor kerana gelagat pemimpin yang sasau politik. Khusus orang Melayu kita mahu mereka jangan apla bahawa DSAI ini memang seorang yang licik dan memang sedang berMAHARAJALELA di negara kita.

Bagi Azmin kita ucap tahniah atas ikrar yang mengkhianati bangsanya sendiri. Beliau memang disanjung sebagai wira-wira yang bahlol oleh DAP. Memang memalukan bila kita tengok ayat dan kalimah suci kita dibawah ke pentas politik dan didendangkan oleh seorang kafir. Orang Melayu yang Islam jangan biarkan kalimah dan ayat suci dibuat sebegitu mudah oleh orang kafir. Tiba masa kita berjihad.

Allah memerhati siapa yang hina dan siapa yang mempertahankannya. Maha suci Allah kita akan tentang mereka yang mahu mencaci dan mempolitik ayat kekasih kita. Allahu Akhbar!!!!!

No comments:

Post a Comment