Monday, February 7, 2011

ANWAR BUKAN SEKADAR PELAKON,MENYANYI PUN DIA DAH ADA ALBUM.

Pastinya aku cuba jadi penhibur TERBAIK punya muahahahahahaha!!!!
 `PELAKON
ANWAR KHAN sudah kita ketahui kehebatannya berlakon, berdrama dan memutarbelitkan cerita dari yang betul kepada yang salah dan dari yang salah kepada yang betul. Skripnya memang hebat. Ini adalah suatu anugerah. Ini yang buat ramai penonton suka dengar celotehnya, dan ramai yang suka tengok cara lengok dan hayunan lengannya. Dalam hal agama pun dia mahu putar-putar semata-mata nak kasi tau yang dia adalah seorang yang mempunyai fikiran yang baik sekali tentang Islam. Mari kita analisis dialog anwar dengan Uthman el Muhammady yang di petik dari salah satu blog.



Maka umat Islam tidak seharusnya mengikuti falsafah lain tentang kebebasan manusia dan agama apabila falsafah itu sendiri bercanggah dengan Quran. Dalam Islam ‘freedom of conscience’ (kebebasan jiwa) bukannya kebebasan ala Barat tetapi harus tunduk dengan akidah dan syarak Islam.

PENYANYI
Ramai yang masih ingat yang Anwar ini mahu juga jadi penyanyi. Dia mahu penonton dan pendengar tahu bahwa bakal Perdana Menteri Malaysia ialah seorang pelakon dan seorang penyanyi. Dia boleh juga menari.Tapi sekarang ini sebab pinggangnya ada sikit masalah maka mungkin hal "goyang" ini perlu berhati-hati sikit.

DULU lagu  yang dia nyanyi ialah AZIZAH. Ini cara dia tambat hati isterinya yang jarang di belai. Untuk orang lain tak tahu pula apa lagu yang dinyayikan.

Sejak PKR tidur setilam dengan DAP, Anwar dah naik gian dengan orang-orang DAP yang suka nyanyi lagu CHANGE. Yang terkini ialah suara Anwar sudah dialbumkan oleh puak-puak DAP terdiri dari pemuda handsome cina..Tak ingat pula kenapa lagu dikir barat tak di muatkan. Mungkin PAS tak pandai nyanyi. Sebab tu waktu penamaan calon di Tenang DAP minta lebai lebai nyanyi lagu Cina,di lihat tersipu sipu lebai kita ni nyanyi.

Sesiapa yang mahu mendengar ayu suara anwar bolehlah langgan album TERATAK. Soal album ini akan HIT atau tidak itu tak tahu pula. Selepas ini apa pula Anwar mimpi nak jadi?Ada kawan kata Anwar sedang berlatih untuk buat persediaan persaraannya jika ditakdirkan PKR rebah dan kalah dalam pilihanraya akan datang

No comments:

Post a Comment