Tuesday, May 10, 2011

MACAM MACAM ANWAR!

PANDI KUTTI

Dalam bahasa tamil pandi kutti membawa maksud anak babi. Heboh sekarang ini tentang pandi kutti. Anwar sudah mahir guna ungkapan ini. Dikatakan bahawa Anwar guna ungkapan ini kepada Najib. Manusia ini dah jadi sasau politik sehingga PM menyifatkan bahawa Anwar sudah tidak beretika atau boleh diringkaskan yang tingkah politiknya sumbang dan tidak mencerminkan keperibadian yang di harapkan. PM dalam komennya mempergayakan kesantunannya. Ini adalah suatu yang terlalu diplomasi, berbanding dengan Anwar yang kotor kesantunan politik. Dia manusia yang rakus dan nafsunya memuncak untuk depan dan belakang. Dia adalah tokoh sex yang di terima Pakatan Rakyat. Dia tokoh putar yang di akui oleh DAP, dia tokoh segalanya.Ringkas nya malaysia bangga kerana seorang tokoh yang sasau politik macam Anwar.

http://www.kitagempur.com/index.php?page=articles&op=readArticle&id=2820&title=Pandi-Kutti--Anwar-Maki-Salah-Orang
http://ruangbicarafaisal.blogspot.com/2011/05/maki-najib-bukti-anwar-semakin-tidak.html

Menggunakan kata kata sedemikian kepada orang melayu adalah kurang ajar. Anwar memang sedar hal ini.Mana dia berani kata hal yang sama dalam bahasa melayu. Dia guna bahasa ini semasa berucap kepada orang India di klang. Dia tidak sedar bahawa orang India lebih pantang dengan ungkapan  ini jika dipadankan dengan penerimaan orang Melayu. Nah! Sekarang dia menafikan yang dia ada kata sedemikian pada Najib. Dia mula kata ini satu lagi fitnah UMNO. Kenapa Anwar ini suka sangat buat penafian dan terus menghukum UMNO dengan mudah? Tidak pernah dalam sejarah seorang yang bakal jadi PM menggunakan kata kata kotor seperti ini. Kita boleh jangka yang Anwar akan kelam kabut nafi dan dakwa dia kata sedemikian bukan untuk Najib tapi mungkin untuk UMNO. Ini lagi tak guna kerana UMNO juga bukan dari keturunan anak babi.

Insaflah Anwar, supaya segera bersihkan diri dari keburukan dan jijiknya diri beliau, kekadang rasa mual bila tengok video, kemudian tengok mukanya di kaca TV. Ramai suri rumah berpendapat bahawa mereka sangat malu dengan muka tersebut. Mungkinkah mereka sudah berpeluang tonton video yang pelakunya seiras dengan tokoh ini. Elok juga kajian di buat keatas pandangan suri rumah tentang hal video ini.

KERETA ROSAK

Biar polis yang siasat asalkan Anwar percaya kat siasatan Polis .
Sekarang ini driver Anwar pun tumpang semangkok. Atas lebuhraya kereta merc, hampir terbabas. Kereta Anwar yang mewah ini dikatakan tiba-tiba bagi masalah. Nah! Driver dia lantas kata ada rancangan nak musnahkan Anwar. Buat apa musnah di dunia,di akhirat dan di tangan Allah lah yang patut Anwar di adili. Manusia biasa mana mungkin minat untuk musnahkan jasad yang roh nya kotor.

Sumber: Malaysiakini
Kereta kalau dah rosak,tu rosak lah. Hal mekanik, hal itu dan ini mestilah kerja seorang driver. Kalau driver itu lalai atau tidak bertanggung jawab, tentulah kereta itu akan terus rosak. Rakyat harus terima bahawa,hal kereta rosak ini jangan kaitkan dengan rakyat yang cuba sabotaj,kerana malaysian bukan sekotor itu.

Baginilah penyakit kepada orang yang sekongkol dengan anwar.Memang untuk sensasikan cerita,dan mendapat bonus dalam pembikinan cerita,sehingga kereta rosak pun di sabitkan dengan orang mahu bunuh anwar,Kalau berdiri tegak kenapa risau bayang yang bengkok?barang di ingat,jika anwar mati,politik negara ini akan sunyi,elok juga ada orang gila kuasa begini terus hidup untuk kita matangkan politik negara.

          PAS RESTU PM BUKAN ISLAM


PAS seperti yang dijangka, sudah pun tampil dengan tafsiran Perlembagaan dan pendirian. PAS rezai bukan islam jadi PM dan  PAS yakin tidak wujud keperluan untuk Perlembagaan di pindah. Namun PAS juga yakin yang pakatan akan memilih PM Islam kerana majoriti rakyat adalah islam. Ini pun satu kuda kayu. Soal asas ialah mesej yang disampaikan ialah untuk jadikan PM dan TPM dari orang bukan islam dan negara ini tidak lagi amalkan perundangan sekarang.

Jika PAS, PKR dah jadi sekutu sampai akhirat dengan DAP  maka tidak kah mungkin PAKATAN RAKYAT akan menjadi PARTI yang dipimpin penerajunya DAP. Maka apabila PAKATAN ada kuasa, yang akan ganti UMNO ialah DAP. Soalnya kenapa TIDAK MEMPELAWA PKR MASUK PAS? ini akan kukuhkan PAS jika PAS FOR ALL dan akhirnya DAP akan pelawa PAS join DAP kerana DAP terima Islam yang di bawa oleh PAS, bukan macam UMNO. Akhirnya, DAP yang berkuasa. Masa itu dia tukarlah jadi republik untuk sepak raja raja dan ISLAM akan hanya menjadi simbol ketika itu.

Jika ini yang direkabentuk, HARAPAN ANWAR JADI PM NIPIS. Yang menunggu ialah LIM GUAN ENG. Bila Lim jadi PM, anak Karpal yang jadi Ketua Menteri. Tapi, harapan Melayu, biarlah MB Kelantan masih terus melayu.

SAKSI ANWAR YUSUF ALQARDAWI

Anwar dah jangka yang kes video sexnya akan di bawa ke makhamah syariah. Ini andaiannya. Kita boleh jangka kegemarannya ke makhmah ini. Dia peduli apa sama ada rakyat gembira atau tidak dengan hero sex. Dia kata jika kes ini ke makhamah syariah maka Dr Yusuf akan jadi orang yang membantunya. Nah Anwar dah siapsiaga dengan qazafnya. Anwar sudah awal-awal lagi bagi tau yang kes sexnya hanya sesuai dibangkitkan di mahkamah syariah kerana dia mahu tuntut 4 saksi dan pakar pada 4 saksi ini ialah Dr Yusuf.

Sumber : http://www.anwaraidc.com/?p=418
Yang penting di sini bukan mahu menghukum Anwar, kita rakyat nak tahu siapa pelaku sex yang mirip macam Anwar kalau itu bukan Anwar. Kalaulah betul itu Anwar, rakyat hanya mahu Anwar bertaubat dan balik kepangkal jalan. GOD WILL ACCEPT ANWARs U TURN. Buat apa rakyat nak tengok kontol dan aksi atas katil. Itu soal kedua. Isunya VIDEO ITU ADA PELAKU. YANG HARI INI DI KATKAN MIRIP ANWAR. Kalau Anwar tak mengaku, itu hak dia. Biarlah video ini di tonton di padang atau di mana jua tanpa sekatan,supaya biar rakyat yang fikir dan buat keputusan.Yang lagi seronok kalau kita minta polis dan  pakar, lakar wajah pelaku sex ini dan kepilkan poster untuk rakyat cari siapa orang nya yang semacam anwar.WANTED:NO DEAD BUT ALIVE supaya kita bagi anugerah dekat PANDI KUTTI ini..Soal Anwar dengan eskay itu lantak dia berdua kerana itu hal peribadi.

No comments:

Post a Comment