Saturday, August 6, 2011

"Hanya kerana semangkuk nasi, Islam digadaikan dengan mudah"

GAG ORDER dikeluarkan oleh kerajaan Selangor kerana tindakan JAIS. Hasan Ali sudah mengistiharkan bahawa dia akan pertahankan Islam lebih dari segalanya. Anak Nik Aziz, Nik Abduh pun menyatakan bahawa agama mesti diletakkan di hadapan. Kemana hero dan pejuang PAS, apakah mereka masih meneliti konsep negara kebajikan? Sementara di Penang kita ada seorang Kristian yang jadi Ketua Menteri untuk orang cina, apakah untuk Selangor juga kita mahu negerinya di nakhodakan oleh kumpulan kecil Kristian? Kenapa Roziah Ismail, Yaakob Sapari, Dr Halimah Ali, Iskandar Abdul Samad, diam waktu hal ini dibahaskan. Kenapa mereka tidak menyokong Dr Hasan? Kenapa MB terkedu bila Teresa Kok, Dr Xavier, Ronie Liu, Elizabeth Wong menekan Dr Hasan , MB diam dan bagitu juga penyokong PAS lainnya di Selangor diam. Nizar pula berkata "it was forbidden in Islam to storm into house of worship of other religion".

Jelas pihak yang selama ini begitu hebat dengan keislamannya mula berteka teki dan mula untuk membuat odit dan mula mahu menyoal tindakan JAIS. Negara ini bukan buta bila bertindak tapi ingatlah jika bukan Islam sudah didoakan dan naik taraf sebagai Umar Al Aziz, jika pemimpin wanita bukan Islam boleh tanpa hormat masuk kawasan solat sekarang mereka mampu untuk melayan Islam di dalam gereja dan layanan ini kerana semangkuk nasi. Begitulah jika kita menjadi papa kedana yang akan melayan kita ialah padri padri dan tempat berteduh kita ialah gereja. Umat islam bukannya miskin sangat sebab setiap kali bila ada bencana kitalah yang hulur bantuan tapi masuk akal kah kita kerana semangkuk nasi kita sanggup minum holy water?

Presidennya Abdullah Zaik Abdul Rahman (kiri) berkata, pihak-pihak lain diharapkan tidak mempolitikkan serbuan di Gereja Methodist Damansara Utama, Petaling Jaya kerana ia boleh mengganggu siasatan - Malaysiakini (6/8/2011)

Tak cukup dengan tamparan sebegini, Anwar di Filipina mulai gerakan mencemuh mengatakan ia di aniayai dan kes liwatnya dan video seks adalah suatu cubaan jahat kerajaan. Pembohongan ini dan kejadian gereja ini bermula waktu kita baru saja menghormati bulan mulia. Jika kita masih belum bangkit dan bersatu maka kita dah tahu kita sedang menuju kejatuhan. Jika kita masih diam kita telah gadaikan agama untuk maksud politik dan untuk berkuasa di dunia. Apakah ini pernah kita lihat berlaku sebelum 2008? Kekecohan ini berlaku berpunca dari kesilapan kita memberi KUASA pada yang memang menanti nanti peluang untuk mula hancurkan perpaduan Islam.
GAGAP.... jangan halang sisatan ini demi Islam!!

Sedutan dari kawan kawan lain yang mempunyai perasaan yang sama perlu kita teliti.

1)"Mazhab Protestan memang kuat anti Islam. Mazhab ini juga digelar Kristian Zionis kerana menyokong perobohan Masjid Al-Aqsa dan bangunnya semula Haykal Sulaiman. Dengan bangunnya kuil ini, mereka percaya Saviour akan turun pada Armageddon dan menghancurkan anti Christ. Seorang Reverand Amerika dapat berucap pada persidangan AIPAC dengan angkuhnya mengatakan 15 juta askar Crusader akan bersama Zionis untuk memerangi golongan anti Christ. Siapa golongan anti Christ pada mereka? Penganut islam."

2)"This country is FINISHED, sebab secara umum, sebilangan besar rakyat di sini tidak mengerti kedudukan sebenar percaturan dunia yang mana Malaysia adalah SATU SASARAN UTAMA yang akan dihancurkan melalui sistem politik yang ada. Malah ramai yang mengaku Islam tidak faham perkara ini, dan mereka sama-sama menjahanamkan negara. Apabila umat Islam berpecah, maka peluang keemasan terbuka luas untuk musuh-musuh Islam menghancurkan Islam di bumi ini.
Kebanyakan info yang saya dapat di sini menunjukkan bahawa ramai yang tidak tahu perkara sebenar. Baca sejarah dunia, dan ikuti perkembangan sejarah dari awal hingga akhir kepada zaman sekarang, dan cuba kenal siapakah sebenarnya yang selama ini yang bercita-cita menakluk dunia. Jawapannya sudah pasti bukan Protestant, dan bukan Yahudi Zionist. Christian Zionists are those who believe Christ will rule from Jerusalem based on the Third Temple – but this is only the tip of the very very big hidden iceberg.
Tidurlah kamu, tidurlah! Raja Nepal telah digulingkan, banyak raja-raja digulingkan oleh hamba kepada kumpulan yang paling berkuasa di dunia. Di Malaysia, Anwar merupakan hamba mereka. Ikhwan Muslimun pun hamba yang digunakan untuk regime change di banyak negara.

If you do not know the enemy, you cannot fight! You will alway fight the wrong people…..
OH ALLAH, THIS IS THE AKHIR ZAMAN, AND THE SIGNS AS FORETOLD BY YOUR BELOVED PROPHET A.S. ARE TRUE. YES, MUSLIMS WILL LEAVE THEIR RELIGION FOR A BOWL OF RICE, SO CHEAP IS THEIR RELIGION, HANYA SEBAB TAK ADA DUIT MEREKA SANGGUP MURTAD.MONEY IS NOT EVERYTHING! BUT IF THEY KNOW THE TRUTH, THEY ARE WILLING TO SUFFER IN THIS WORLD. INILAH DIA DUGAAN YANG MANA ALLAH MENGUJI SEJAUH KEIMANAN MEREKA. SEDANGKAN PARA SYHUADAH SANGGUP DISEKSA DAN SANGGUP MATI HANYA KERANA MENJAGA KALIMAH DAN IMAN.

BAGI MEREKA YANG MURTAD, KAMU AKAN MERASAKAN NIKMAT YANG SEMENTARA, DENGAN MENGGANTIKAN DENGAN SEKSAAN YANG SANGAT PEDIH DI HARI KIAMAT KELAK."

No comments:

Post a Comment