Tuesday, August 23, 2011

HEBATNYA POLIS KITA

MALAYSIAKINI melaporkan bahawa seorang ahli perniagaan HII TIONG HUAT telah di cela oleh polis dengan melepaskan 10 kali kentut ke mukanya. Ini berlaku sewaktu beliau di tahan sempena BERSIH berarak di KL. Ini adalah petikannya:

"Businessman Hii Tiong Huat complained today that a cop's buttock was shoved at his face and the cop farted on his face 10 times during his arrest on July 22.

"Another plainclothes policeman also kicked me, 10 times," Hii said in his complaint to human rights commission Suhakam this morning.
The humiliating treatment, he related, happened after the same policeman told him to "go back to China", and said his parents were immigrants from that country."

Kalau ditinjau dari tubuh badan dan muka peniaga ini sekali gus di rasakan bahwa beliau mudah di pujuk dan cepat bertindak dalam apa jua keadaan.Barangkali beliau seorang dramatis hebat bila dengan mudah boleh menghafal skrip yang di sediakan oleh juak juak haramjadah bershit.
POLIS MALAYSIA KENTUT 10 KALI
 
HEBAT! Polis Malaysia dan tahniah kerana boleh kentut dalam masa yang sama 10 kali serentak dan sempat pula di kira oleh yang kena kentut. Nasib baik selepas 10 kali masih mampu buat laporan pada suhakam, kalau kena 20 kali mungkin terlupa diri sendiri. Rupa nya polis kita kejam sungguh, bukan sekadar gas pemedih mata tapi di tambah lagi dengan gas asli untuk buat seorang yang kotor jadi bersih.

POLIS MALAYSIA TUNJUK BUNTUT

ALAHAI tak habis habis cerita buntut. Ini adalah kesan sampingan kepada pelopor insan suka buntut. Rupanya polis Malaysia juga suka buntutnya tonjolkan. Cuma Hii tak jelaskan cantik tak bontot polis tu. Alangkah bahagia Hii jika yang tunjuk itu polis wanita. Hii adalah di antara insan terpilih. Elok juga kita tinjau insan ini apakah hebatnya sehingga bukan saja buntut di tunjuknya, sampai terkentut pula, bukan sekali, sampai 10 kali pulak tu!

SURUH BALIK NEGERI CINA?

Ini yang kurang faham. Kalau Hii warganegara kenapa nak suruh balik cina. Lainlah kalau dia pelancong atau pendatang haram. Patutnya Hii di suruh balik rumah saja. Kita tak perlu pertikai ini kerana kalau kena gas pemedih mata dari tembakan polis mungkin doktor mata dapat kesan samaada gas itu rosakkan mata atau tidak. Tapi sekarang timbul lagi satu kehebatan, bila kena kentut 10 kali, teringat pula si Hii ini yang dia kena balik ke negeri cina!

TAHNIAH MALAYSIAKINI

MALAYSIAKINI berjaya memuatkan laporan sensasi dan cukup hebat tentang kekuatan polis malaysia. Bila reda cerita gas pemedih mata,timbul pula hal kentut.Tentu sekali ramai yang melanggan malaysiakini kerana cerita cerita yang semakin menggelikan hati pembaca.Ini lah tamaddun yang mahu di cipta oleh media baru.

No comments:

Post a Comment