Sunday, June 19, 2011

PAKATAN MEMAKSIATKAN SELANGOR

PAKATAN RAKYAT

SELANGOR sebuah negeri kebanggaan PAS, PKR dan DAP. Kenapa? Pertama negeri ini meletakkan Anwar mantan menteri Kewangan Malaysia (8tahun) sebagai penasihat ekonomi. Bukan itu saja, Anwar di sebut-sebut sebagai bakal akan jadi PM selepas Najib. Keduanya, Selangor mempunyai seorang menteri besar yang memiliki pengetahuan urustadbir yang baik. Sejak di bidang koperat nama beliau sudah terkenal dan orang Selangor pun kenal baik Menteri Besar mereka ini kerana gagapnya. Itu yang kadang kadang di panggilnya Khalid GAGAP.. 

Ketiga, Dr Hasan Ali seorang tokoh PAS yang hari ini di ketepikan kerana tidak mampu untuk berdakap dan mencium kejahatan DAP. Hari ini Dr ini tidak dapat bersuara dan hal ini orang melayu selangor pun tahu. Ini adalah contoh di mana DAP dapat mengawal PAS walau pun di negeri yang konon nya urusan ugama nya kemas dan teliti.

Keempat,beberapa tokoh DAP dan yang paling terkenal samseng nya ialah RONIE LIU yang memegang jawatan yang paling strategik iaitu kerajaan tempatan.Bagi Pakatan mereka lihat kelainan sebegini dapat memacu selangor menjadi terkenal.Apakah selama hampir 3tahun memerintah selangor menjadi terkenal?jawapan nya memang terkenal,tapi yang terkenalnya ialah SELANGOR DARUL MAKSIAT.

                                  PUSAT MAKSIAT TERKEMUKA
RONIE LIU seorang yang hebat dan seorang tokoh DAP yang di hormati oleh penyokong PAS,PKR selangor,beliau giat dan sedang dalam usaha melakukan KEBAJIKAN kepada aktiviti maksiat. Tidak ada seorang pun yang berani tegur manusia ini.Tidak perlu diceritakan apa yang berlaku sebelum ini dengan jembalang ini. Memadai di teliti pembohongan yang di lakukan oleh DAP dan bagaimana arahuju selangor masa depan. Kita ambil contoh pusat urut,ronie liu kata hanya 60 lesen yang di luluskan oleh kerajaan sehingga 2006,dan tidak ada lesen baru selepas itu. Pembohongan ini menunjukkan bahawa hanya BN yang keluarkan lesen maksiat dan kerajaan di bawah khalid mungkin dengan nasehat dr hasan ali tidak mengeluarkan lesen.Rakyat selangor terima atau tidak pembohongan ini kita tidak pasti.Yang penting jumlah nya lebih dari itu.Jika bagitu cara nya ,maka lagi belambak lah rasuah di kalangan penguatkuasa kerana menghalalkan kegiatan haram.Kenapa tidak ada kuatkuasa?Makna nya di bawah pakatan kegiatan haram tutup sebelah mata dan rasuah menjadi jadi.Dulu hal pasir sekarang hal dalam urut mengurut.Mungkin juga ronie di dorong oleh anwar.Anwar mungkin gemar kalau SPA dan pusat urut berleluasa di selangor supaya dia pun ada peluang untuk mengurut.

                                                    RONIE PUTAR
Angka yang di beritahu oleh majlis perbandaran klang baru baru ini di KLANG saja ada 45 lesen dan baru baru ini penguatkuasa buat pemeriksaan sebanyak 16 kali keatas 81 pusat urut.Soalnya bagaimana pemeriksaan di buat keatas 81 pusat kalau lesen nya saja ada 45.Itu baru di KLANG.Bagaimana di daerah lain,mungkin inilah yang buatkan selangor semakin terkenal sebagai negeri yang penuh kebajikan bagi maksiat.Tidak ada yang mahu percayai jika di katakan sarang maksiat yang terhebat di negara ialah di kota damansara.Ini kerana Ronie kaki temberang,dan dia adalah pelopor utama kearah bukan merakyat tapi MEMAKSIATKAN SELANGOR. PAS tentu tidak pedulikan sangat kerana mereka tidak tergamak mengguris hati RONIE kerana dalam PAKATAN KESYURGA ini PAS harus lupakan hal ini dan tutup kedua belah mata.PAS memang izinkan ronie bermaharajalela,PKR juga lihat inilah sumber rezeki untuk selangor,kerana tanpa kegiatan haram selangor mungkin tidak ada dana untuk bagi perkhidmatan lain selain dari perkhidmatan urut mengurut.Dibawah pakatan ,selangor telah menjadi POTENSI untuk menjadi negeri yang kotor dengan dosa.Memang strategi DAP ialah untuk membuatkan khalid dan hasan ali keluar dari proses buat keputusan . Jika rakyat komplen DAP akan bohong dan putar dengan menuding jari mengatakan ini adalah ehsan dari PAKATAN yang di pimpin oleh orang melayu. Melayu selangor bijak bijak belaka dan ramai juga yang kaya raya tapi apa guna untuk bangga bila negeri yang di diami penuh dengan jiran jiran yang kegiatan maksiat nya menjadi jadi.Soal nya kalau orang selangor mahu perubahan maka perubahan awal ini yang mampu di beri oleh PAKATAN kepada rakyat selangor sepanjang pemerintahan 3tahun mereka.

1 comment:

  1. Assalam Bro

    Memang ketiga-tiga parti tersebut memang kaki penipu, kaki kencing dan buatkan Malaysia macam negara pariah bapak dia yang punya... Pakatan Pembangkang menang PRU 13... Malaysia hancur jadi negara IMF...

    ReplyDelete