Saturday, August 21, 2010

SIRI 6: APE ERTI UNTUNG DALAM FIKIRAN ANDA?

Apa untung kita doakan pemimpn DAP semasa solat Jumaat? Kalu dia Islam tak la sangat ia menjadi bahan perbualan rakyat khususnya umat Islam? Tapi tentu dia bukan Islam sebab nama dia "LIM GUAN ENG". Dulu masa YONG POE NEE, CHONG EU, KHO TSU KOON tak dengar hal tahan perarakan Maulidur Rasul, tukar nama, doa dalam majjid. Tapi bila LGE... tup...tup... Melayu Pulau Pinang naik sasau.



Kalau tak salah LGE masa dulu, sekarang dan selamanya dia mesti tak hirau makanan sama ada halal atai tidak sebab dia bukan perlu amalkan apa yang disuruh oleh Islam. Kalau nama dia ditukar kepada Umar al-Aziz ok juga tapi kenalah caranya. Ini termasuklah kita kena jemput tok mudin untuk SUNATKAN LGE.



Kalau dah Islam elok sangat untuk dia uruskan hal makanan halal haram termasuk ternakan babi dan makan babi. Teringin juga nak tahu apa kata orang yang tak suka LGE jadi Islam. Mesti di kalangan Cina maki dia. Cina Babi!!. Mari pulak kita lihat kebahlolan si Melayu yang memang dah Islam, dia ingat tak dosa pahala dan kehebatan dan kedaulatan mimbar. Dia ingat apa yang hadir tu semua bangsa DAP ka? Memang laknat sungguh di bulan puasa ini orang Islam guna peluang dalam dia secara jelas dan kita yang sudah beruduk mengaminkannya.

Apa da jadi dengan Melayu di Pulau Pinang yang terlalu taat dengan LGE. Ramai yang kata ini suatu gerakan sesat. Ini suatu yang mengaibkan. Ini suatu yang tal dapat kita terima dengan senyuman sahaja. Wahai sahabat muslim dan muslimat sedarlah bahawa dalam tempoh yang singkat bangsa ini dengan gelojohnya mahu  benamkan kita. Mereka telah infiltrate. Mereka perdaya..... Mereka hilang penghormatan pada orang Islam. 

ALLAHU AKBAR!!! Maha Suci Allah kau hukumlah mereka yang mahu menghumbankan kami hambamu. Lindungi umatnu di Pulau Pinang, keluarkan mereka dari perangkap kekesatan. Kita harap PAS jangan diam. PAS mesti jadi pejuang dan pembela rakyat Pulau Pinang. PAS tak boleh harapkan parti PKR yang semakin dayus...semakin melutut pada DAP!!!

Kita harap ada orang PAS yang boleh fikir dengan matang untuk nasihat  Karpal Singh supaya jangan komen hal hukum hudud di akhbar takut nanti PAS buat demontrasi atai penampar sebagai tanda bantahan Karpal. HIDUP PAS!!! Hancurkan PKR dan DAP!!!!

No comments:

Post a Comment