Monday, April 4, 2011

ULASAN VIDEO 2 MINIT

Dalam blog hari ini terpampang untuk 2 minit video rakaman sex nasional. Video ini boleh bagi banyak tafsiran.Walau pun dalam tontonan 2 minit saja sedangkan show nya di katakan 25 minit banyak perkara yang boleh di bicarakan.


PERTAMA
: Cara buka seluar dan pakai tuala dah tentu stail orang melayu Malaysia. Tak mungkin menyamar, bangla, atau indon. Sebab mereka ini ada cara tersendiri tidak macam melayu Malaysia. Cara ambil tisu cuci hidung pun cara sopan orang melayu malaysia.Maklumlah orang melayu memang bersopan tak macam mat salleh. Orang melayu memang ada tertibnya dan ada silat pulutnya.Kalaulah ada suara dalam video ini kita boleh jangka yang lelaki ini mungkin pada waktu tukar seluar menyanyi lagu klasik nasional atau berpantun pada budak pompuan yang pakai skirt.

KEDUA: Cara buat checking dan bilik connecting adalah gara-gara orang yang berkedudukan. Sebab inilah cara orang cerdik. Orang yang tak cerdik dia tak perlu ada sidekick untuk coverline. Selalunya orang berpangkat dan berduit ini memang operasinya tidak keseorangan sebab kalau jadi apa-apa kawan yang coverline akan jadi mangsa. Ini lumrah orang yang ada wang atau broker bisnes. Sanggup apa saja.

KETIGA: Cara tutup pintu memang bersopan. Cara tutup Tv pun bersopan, cara dan gaya masuk bilik air cara orang yang tak gelojoh. Kalau orang muda dia gelojoh sikit tapi orang berumur dan dah season dia ambik masa sikit. Bukan apa,perempuan pun adakalanya gerun juga bila bersama orang yang berumur ni. Jadinya untuk conditioning makanya beberapa gaya segan silu pun dilakukan. Ini hanya orang melayu saja yang ada kesopanan seumpama aktor dalam video 2 minit

KEEMPAT: Cara peluk yang paling syok. cukup romantik. memang sah ada pengalaman. Memang menggeletar budak nyonya tu.Ini pun cara orang yang berpengalaman memulakan acara....malang pihak yang bagi kita tengok video ini kata kita kena bersabar untuk siaran akan datang. Video yang mula sampai ke peringkat menarik berhenti bagitu saja dan seolah olah mempelawa penonton sendiri untuk buat tekaan tepat,siapa dan kenalkah lelaki yang memakai kemban tuala putih.

Sekali tengok, dua kali tengok, tiga kali tengok, rasa rasa macam biasa nampak lelaki yang dimaksudkan. Perutnya tidak la boroi tapi dadanya dah kendurlah sikit mungkin dada sebegini milik orang dalam usia 60 an. Lengan tangan pun tak la masculine mungkin lama dah tak pergi gym, tentang pungkok pula tak la bulat,ia nipis aje macam pungkok orang tua.

Memandangkan bahawa akan ada episod seterusnya maka semua peminat video ini harap nantikan bila pula bahagian seterusnya nak ditayangkan. Tapi bila tanya kawan-kawan yang terbeliak mata,mereka lantas kata AKU KENAL ORANG INI. Kepada yang masih sangsi, pastikan anda bersungguh-sungguh cari webside atau tube yang ada. Hebat malaysia VIDEO  SEX NASIONAL ini walau pun tidak tersiar di parlimen ia sudah pun tersiar di alam maya.Biarlah apa orang nak kata yang penting KENALKAH ANDA SIAPA LELAKI ITU?

No comments:

Post a Comment