Wednesday, April 27, 2011

DAH KELUAR VIDEO SEX SIRI 2

PERTAMA: Waktu tayangan siri 1 video sex yang sedang menyengat rakyat Malayia tercatat tempohnya ialah 1:47 minit. Dalam tempoh itu, penonton berpeluang tengok adengan SETTING yang tidak gelojoh. Maksudnya, adengan yang ditayangkan ialah adengan buka membuka. Si jantan buka seluar dan memakai towel manakala perempuan yang di dakwa sex partnernya mula berkemban dan siap mencuci badan. Malang bagi penonton sebab siri pertama berakhir dengan si lelaki tua ini mendakap budak perempuan. Siri 2 di keluarkan hari ini 27 April. Waktunya juga 1.47 minit. Kali ini penonton dapat tonton adengan memaki seluar dalam, memakai seluar dan baju dan lelaki tua ini keluar dari bilik. Sempat juga di tonton adengan garu bontot, mengeringkan dengan tuala di bahagian depan  badan dan yang menarik lelaki tua ini telanjang dan nampak kemaluan dan bontotnya.

KEDUA: Mesej yang hendak di sampaikan dalam siri 2 amat mudah. Pertama,pihak berkenaan tunai janji sebab waktu siri 1dulunya,ada di janjikan untuk penonton dan peminat supaya sabar tunggu bagi tayangan siri 2. Rupa rupanya sudah diluluskan di alam maya siri 2. TAHNIAH. Kedua, ternyata bahawa pihak berkenaan ada klip adengan keseluruhan. Sebagai marketing strategy, pihak berkenaan mahu penonton yakin bahwa siri siri berikutnya akan tetap dikeluarkan secara berperingkat. Kenapa dibuat begini? Ini kerana, bukannya mudah rakyat nak setuju bahawa lelaki tua yang begitu hebat, dikatakan seorang tokoh yang menjadi idola, dan didakwa oleh isterinya bahawa dia adalah anugerah tuhan. Jadi untuk buat bagi rakyat tenteram, maka keluaran berperingkat berupaya untuk tunjuk secara terperinci sehingga rakyat berupaya untuk tanya bentuk seluar dalam yang di pakai atau diminati oleh lelaki ini. Dulu di tanya tentang OMEGA sekarang kita bolehlah tanya boxer brand apa yang di gemarinya.

KETIGA: Siri kedua semakin mendebarkan, kerana adengan bogel semakin jelas. Bayangkan bahawa ini baru 3 minit, kalau adengan bakinya yang di dakwa ada 20 minit lagi, bagaimanakah agaknya? Sanggupkah Malaysia atau dunia dipamerkan video ini? Itu sebab nya, pada awal lagi pihak yang berkenaan telah berkata supaya lelaki ini tahu apa yang patut di lakukan. Kerana ada kedegilan, dan ada semangat nak bergasak maka pilihan terbaik biar rakyat yang menonton dan biar rakyat jadi HAKIM. Namun bagi orang Melayu, Lebai Lebai, Tok Imam, ibu ibu, kakak kakak sila ambil maklum bahwa sekarang ini semua orang ada gajet dan ianya boleh di tonton oleh sesiapa saja, anak anak, murid sekolah, pelajar universiti di hutan, di tandas,di padang pasir pun boleh. Makanya jika ada sesiapa yang terasa nak tahan supaya jangan lah di keluarkan lagi baki video ini maka di sarankan supaya hendaknya lelaki tua berkenaan tampil untuk mengundur diri.Orang orang yang bersekutu dengan nya seperti PAS patut tengok dengan tertib. Jangan sampai di paksa tengok adengan sepenuhnya, malu pulak nanti!! Kalau mereka rayu mungkin lah video siri seterusnya tidak di keluarkan lagi.Jangan kita asyik nak salahkan politik,atau parti. Waima jika video ini ada di tangan orang PAS pun tak kan mereka nak simpan dalam peti besi.Mereka lebih telus,mereka lebih berani dan mereka akan lebih agresif dalam usaha menyelesaikan hal ini.Kita haraplah pihak yang suka keluarkan fatwa,sila fikirkan.

KEEMPAT: Apa faedah kita berkata tentang video ini. Video ini bukan tentang nafsu, bukan tentang hebatnya seseorang atas katil. Kalau setakat nak puaskan nafsu ratusan ribu video sex ada dalam website.Ini tentang BUKTI HIDUP kelakuan seorang yang di katakan mirip kepada seorang TOKOH yang pada hari ini terus lantang mengatakan dia berhasrat nak jadi PM selepas Najib. Dia yang selalu gemar cerita busuknya UMNO, dia yang cerita hal skandal Najib. Dia yang cerita tentang konspirasi itu dan ini. Sekarang, kita tonton video. Apakah bila lelaki ini menikmati sex kita kata lelaki ini di perangkap?kita kata konspirasi?dia yang syok kita yang berbalah. Siapa bodoh? Kalau dia ada hubungan sex dengan bini dia itu kita dapat terima bahwa itu kerja jahat.Tapi kalau ada video yang dia dengan isteri orang lain bagaimana?Setakat ini kata rakan seperjuangan lelaki ini YB johari abdul,dia kata mungkin ada ratusan video mengenai hal yang sama.Nah,lagi teruk.Tapi,jangan kita pergi jauh,kita bercerita tentang pimpinan masa depan,apakah corak pimpinan dan ciri pemimpin yang kita mahu.Apakah kita mimpikan seorang PM bila sampai 2020 terkenal sebagai PORNSTAR?

No comments:

Post a Comment