Wednesday, September 1, 2010

SIRI 14: APA ERTI UNTUNG DALAM FIKIRAN ANDA?

Apa untung pada nama? Tapi pada sialan NAMAWEE ianya memang untung untuk darah dagungnya kerana dia adalah HERO. Kalau dulu Hang Tuang mencipta nama tapi sekarang NAMAWEE pulak meletakkan  kemashyuran di tengah-tengah kekusutan masyarakat Melayu. Kenapa hebat? Kerana dia membuktikan Melayu bangsa yang boleh dimaki dan dicarutkan.

Melayu dan kerajaannya dikatakan bangsat. Tengok saja Youtube (Sila lihat visual ini yang sungguh BIADAP kepada orang MELAYU) dan (Sila lihat visual ini yang menghina TNB) Memang hebat budak pasca Merdeka ini tapi tiada ramai anak muda Melayu yang mahu ikut cara budak rap ini.

Ada Melayu kata itu hanya sekadar hiburan. Jawapan ini yang buat Melayu la ni gila dan buta.Kenapa tidak? Kerana dia membiarkan bangsanya dan latu latu dengan cara 'baik punya' dan bila dia mencaci guru Melayu lihatlah kreatifnya budak sial ini. Dia kata kita Melayu tak baca sejarah dan dia kata Melayu macam pisang.

Kalau da ke sini tahapnya dan Melayu masih simpati pada budak sial ini maka dah sah Melayu sudah dirasuk dan dihantui dengan roh pengecut dan darah yang mengalir bukan lagi warisan moyang tapi dicelupkan dengan sifat dayus. Anak Melayu hanya tunjuk taring pada budak hingus, budak cacat, budak sekolah rendah tapi yang remaja dan sebaya dengan sialan ini terhegeh-hegeh.

Anak Melayu buat anak dan buang anak. Itu bisnes mereka. Pastikan tonton budak sialan memaki MMMMMMMMMMMMMMM..........layu......."baik punya kaukau"...

No comments:

Post a Comment